Regulamin

Regulamin 

Regulamin, cennik przesyłek       

1. Sklep Lampadina, Marta Babik prowadzi sprzedaż towarów przez sieć internetową.

Dane rejestrowe firmy: Lampadina, Marta Babik, ul. Gawota 11a/1, 02-830 Warszawa, NIP: 951-187-52-24, REGON: 140399628, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta M. St. Warszawy pod numerem 420498.

2. Zamówienia są przyjmowane głównie przez witrynę www.lampadina.com.pl, można też zamówić towar telefonicznie lub e.mailem.

Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mail z informacją o otrzymaniu zamówienia przez sklep.

W przypadku napotkania problemów ze złożeniem zamówienia przez stronę internetową, prosimy o złożenie zamówienia telefonicznie.

Kontakt z obsługą sklepu: tel. 22-408-14-06, 604-413-256, e.mail: lampadina@lampadina.com.pl

3. W przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą, przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w momencie otrzymania przez sklep potwierdzenia przelewu e-mailem albo wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu (jeśli nie dojdzie potwierdzenie) a w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, od razu po otrzymaniu zamówienia.

Na wpłynięcie przelewu na konto bankowe sklepu czekamy 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. Jeśli jakiekolwiek towary zawarte w zamówieniu są niedostępne, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Jeśli podane są dane do faktury, jak nazwa firmy i NIP, wystawiamy fakturę. Dla konsumentów, nieprowadzących działalności gospodarczej, zwyczajowo wystawiamy paragony fiskalne. Jeśli konsument chciałby otrzymać fakturę, powinien zgłosić ten fakt podczas składania zamówienia (na przykład w okienku komentarzy). Sprzedaż następuje w momencie wysłania towaru i wtedy są wystawiane dokumenty sprzedaży.

7. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub e-mailem na adres lampadina@lampadina.com.pl.

8. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.

9. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni, o ile w opisie towaru nie jest podane inaczej. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze, od momentu zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym sklepu w przypadku płatności zwykłym przelewem, lub od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności w przypadku płatności przez bramkę płatniczą, do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku kiedy klient chciałby otrzymać część towarów wcześniej, prosimy o złożenie osobnych zamówień na te towary.

10. Termin otrzymania przesyłki jest równy sumie czasu realizacji i czasu dostawy.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - koszt przesyłki 17 zł, płatność przy odbiorze dodatkowo płatna 5 zł.

Opłata obejmuje dowolną ilość lamp w jednym zamówieniu.

Jeśli kwota za zamówiony towar przekracza 300 zł, oferujemy darmową przesyłkę kurierską.

Odbiór osobisty: Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy w następujących godzinach:

Poniedziałek-sobota: 9-19.

Adres odbioru: ul. Gawota 11a/1, Warszawa (Ursynów)

W przypadku wybrania przez klienta odbioru osobistego, nasz pracownik kontaktuje się telefonicznie, w celu ustalenia terminu odebrania zamówionego towaru. Za towar można zapłacić w siedzibie firmy.

11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier, w przypadku odbioru osobistego można zapłacić gotówką w punkcie odbioru;

- przelewem bankowym na konto sklepu

-płatność przez bramkę First Data (dawniej Polcard) – tzw. szybkie przelewy oraz płatności kartą

- płatność przez bramkę płatniczą Paynow. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Master Card Electronic, Maestro.

12. Konsument może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie (nie dotyczy produktów wyprodukowanych wg. specyfikacji konsumenta) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prosimy o przesłanie o tym fakcie do nas informacji pocztą elektroniczną. Można skorzystać z formularza o odstąpieniu od umowy, który znajdą Państwo poniżej.

Zwracany towar prosimy odesłać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy razem z otrzymaną wraz z nim fakturą, paragonem fiskalnym lub innym dokumentem, potwierdzającym zakup. W przypadku płatności zwykłym przelewem lub przy odbiorze pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto, z którego zamówienie zostało opłacone, lub na wskazane przez klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. W przypadku płatności przez bramkę Paynow sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli podczas zakupu klient wykorzystał kod rabatowy na zakupy o określonej wartości, po zwrocie części towaru zniżka zostanie naliczona zgodnie wartością towaru, którego klient nie zwraca i zostanie rozliczona.

Konsument ponosi koszty odesłania towaru do sklepu. Sklep zwraca w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (lub dokumentu potwierdzającego wysyłkę) koszty towaru i koszty przesyłki ze sklepu do klienta, jeśli klient je poniósł.

13. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

14. Reklamacje.

Jeżeli towar dostarcza kurier, prosimy o rozpakowanie przesyłki i sprawdzenie stanu zawartości przed podpisaniem odbioru.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, prosimy o skontaktowanie się z pracownikami sklepu, aby ustalić sposób załatwienia reklamacji.

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). Jej podstawą może być rękojmia albo gwarancja.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

15. 

W związku ze zmianą przepisów, dotyczących ochrony danych osobowych i początkiem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że: 

1)    Administratorem danych osobowych użytkowników sklepu internetowego www.lampadina.com.pl jest Lampadina, Marta Babik  ul. Gawota 11a/1, 02-830 Warszawa, NIP: 951-187-52-24, REGON: 140399628, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta M. St. Warszawy pod numerem 420498.Kontakt z obsługą sklepu: tel. 22-408-14-06, 604-413-256, e.mail: lampadina@lampadina.com.pl.
2)   Lampadina, Marta Babik przetwarza dane osobowe w celach: 
a) świadczenia usługi prowadzenia konta klienta w sklepie internetowym www. lampadina.com.pl. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b)    sprzedaży i wysyłki produktów oferowanych przez sklep -  podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 
c)    rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Lampadina, Marta Babik – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 

3)   Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. 
4)    Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
5)    Odbiorcami danych osobowych będą:
 a) podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Lampadina, Marta Babik w celu obsługi sklepu internetowego www.lampadina.com.pl
b)podmioty świadczące usługi dostawy produktów,

c) podmioty, od których Lampadina, Marta Babik nabywa towar, będący przedmiotem umowy kupna-sprzedaży - jedynie imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres mailowy - w celu wysyłki towaru bezpośrednio do klienta.
d) First Data Polska S.A. -  podmiot świadczący usługi płatności on-line.

e) Blue Media S.A. -  podmiot świadczący usługi płatności on-line.
6)    Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7)    W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Lampadina, Marta Babik z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (wyciąg z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)

Prawo odstąpienia od umowy

Konsumenci mają prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lampadina, Marta Babik, ul. Gawota 11a/1, 02-830 Warszawa, tel. 22-408-14-06, 604-413-256, e.mail: lampadina@lampadina.com.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.lampadina.com.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Konsument w rozumieniu Ustawy to osoba fizyczna, nieprowadząca działalności gospodarczej.

Dla umów zawartych od 1.01.2021 zgodnie z Art.  38a.  2 Ustawy [Stosowanie przepisów dotyczących konsumenta do osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą]
Przepisy dotyczące konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Regulamin i wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy - kliknij.